środa, 30 listopada 2011

Smoczki MAM Baby

Każda mamusia chce dla dzidziusia jak najlepiej i dlatego poszukujemy produktów  najlepszych. Poszukiwania smoczka , "takiego super" rozpoczęłyśmy od kilku znanych firm i jakoś nic mojej Amelii nie pasowało. Szukałam dalej i tak o to stojąc w kolejce przy kasie, nagle moje spojrzenie skupiło się na pięknych kolorach smoczków firmy MAM Baby, dodam , że wcześniej ich nie znałam:) musiałam wyjśc z kolejki, aby zobaczyc cóż to tak piękne kusi moje oczy:) Tak oto wybrałam dwa piękne smoczki, ale pomyślałam co moja Amela na kolejne smoczki:) Okazało się , że  były kolejne, ale jedyne wyjątkowe, Amelcia zachwycona  zaczęła ciągnąc swojego smocia, oglądac w malutkich rączkach i od tej pory powiększamy kolekcję produktów MAM:) Polecam wszystkim są idealne dla małej buzi, piękne i wyjątkowe kolory i kolekcje. MAM dla maluszków i ich Mam:)Piszcie Mamusie jak Wasze doświadczenia w poszukiwaniu tego jedynego:))

4 komentarze:

  1. :) my preferujemy tylko Aventa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam mtotowangu i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas był avent później TT a teraz MAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie na moim blogu:-))jak dla mnie MAM to najlepszy wybór, moja Amela je uwielbia, a wcześniej próbowałam Tommee Tippee i NUK.

    OdpowiedzUsuń